Szkolenie – Rozwiązywanie konfliktów.
Opis szkolenia.
Niezwykle trudne w relacjach międzyludzkich jest reagowanie w sytuacjach konfliktowych. W pracy zawodowej i życiu prywatnym, niejednokrotnie musimy stawić temu czoła, czy to jako przełożony, osoba trzecia czy też jako osoba bezpośrednio zaangażowana w sytuację konfliktową. Bardzo cenną umiejętnością jest radzenie sobie w takich sytuacjach, rozwiązywanie konfliktów i umiejętność reagowania podczas nich. W trakcie warsztatów przejdziemy przez pełen proces zarządzania konfliktem, od diagnozy poprzez odpowiednią naukę reagowania.
Dla kogo.
- Osoby zarządzające zespołami
- Kierownicy projektów i zespołów
- Osoby chcące nauczyć się zarządzać konfliktem
- Pracownicy na każdym poziomie firmy i organizacji
- Wszyscy chcący rozwinąć umiejętności komunikacyjne
Miejsce szkolenia.
- Stacjonarnie – cała Polska
- Online
Czas trwania szkolenia.
Możliwe warianty:
- 1 dzień szkoleniowy, 8 godzin szkoleniowych
- 2 dni szkoleniowe, 16 godzin szkoleniowych
Cele szkoleniowe.
- Zdobycie wiedzy o strategiach rozwiązywania konfliktów i różnych rodzajach konfliktów
- Poznanie barier współpracy oraz etapów rozwiązywania konfliktów
- Nabycie umiejętności diagnozowania sytuacja konfliktowych
- Nabycie umiejętności radzenia sobie z typowymi sytuacjami konfliktowymi
- Nabycie umiejętności stosowania parafrazy w dialogu i sytuacjach konfliktowych
Harmonogram szkolenia.
Metody szkoleniowe.
Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatów przy wykorzystaniu poniższych metod:
- praca w grupach
- praca indywidualna
- praktyczne ćwiczenia
- analiza przypadków
- dyskusja
- symulacje