Szkolenie – Przywództwo, dynamika zespołu, motywacja, delegowanie zadań.

Opis szkolenia.

Świadomość mechanizmów i zjawisk, które występują między ludźmi w grupach i zespołach, jest niezwykle ważna przy zarządzaniu ludźmi. Ten warsztat nie dotyczy tylko przekazania narzędzi, ale właśnie pokazania, co dzieje się między ludźmi na różnych etapach rozwoju zespołów. Podczas praktycznych analiz przypadków i ćwiczeń, poznasz swoje cechy lidera i nauczysz się jak zarządzać skutecznie ludźmi. Zajmiemy się tematyką dynamiki w zespole, przywództwa, motywacji i delegowania zadań.

Dla kogo.

  • Kierownicy, brygadziści, dyrektorzy
  • Osoby zarządzające zespołem
  • Osoby planowane do awansu wewnątrz struktur firmy

Miejsce szkolenia.

  • Stacjonarnie – cała Polska
  • Online

Czas trwania szkolenia.

Możliwe warianty:

  • 1 dzień szkoleniowy, 8 godzin szkoleniowych
  • 2 dni szkoleniowe, 16 godzin szkoleniowych

Cele szkoleniowe.

  • Poznanie różnic między grupą a zespołem oraz między liderem a kierownikiem/szefem
  • Nabycie świadomości dotyczącej skutków perswazji w pracy zespołowej
  • Poznanie etapów formowania się zespołu
  • Poznanie dysfunkcji pracy zespołowej
  • Nabycie umiejętności doboru narzędzi pracy do etapu zespołu
  • Poznanie dobrych praktyk ze świata biznesu
  • Poznanie swoich cech lidera
  • Poznanie wiedzy z zakresu motywacji wewnętrznej i zewnętrznej
  • Nabycie świadomości o czynnikach motywujących do działania i do pracy

Harmonogram szkolenia.

  • Grupa a zespół
  • Kierownik/szef a lider
  • Perswazja
  • Współpraca
  • Formowanie
  • Docieranie się
  • Normowanie
  • Efektywna współpraca
  • Zamykanie
  • Analiza przypadku
  • 5 dysfunkcji pracy zespołowej
  • Przeciwdziałanie dysfunkcjom
  • Narzędzia poprawiające efektywność pracy w zespole
  • Jakim jestem liderem?
  • 5 poziomów przywództwa
  • Motywacja a demotywacja
  • Motywacja wewnętrzna i zewnętrzna
  • Co nas motywuje do pracy
  • Czynniki i źródła motywacji
  • Motywacja a realizacja zadań
  • Analiza priorytetów a delegowanie zadań
  • Kiedy delegować zadania?
  • Dlaczego ludzie nie chcą wykonywać naszych poleceń?
  • Modelowe delegowanie zadań

Metody szkoleniowe.

Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatów przy wykorzystaniu poniższych metod:

  • praca w grupach
  • praca indywidualna
  • praktyczne ćwiczenia
  • analiza przypadków
  • dyskusja
  • symulacje
  • testy

Zainteresowało Cię szkolenie?