Szkolenie – Przywództwo, dynamika zespołu, motywacja, delegowanie zadań.
Opis szkolenia.
Świadomość mechanizmów i zjawisk, które występują między ludźmi w grupach i zespołach, jest niezwykle ważna przy zarządzaniu ludźmi. Ten warsztat nie dotyczy tylko przekazania narzędzi, ale właśnie pokazania, co dzieje się między ludźmi na różnych etapach rozwoju zespołów. Podczas praktycznych analiz przypadków i ćwiczeń, poznasz swoje cechy lidera i nauczysz się jak zarządzać skutecznie ludźmi. Zajmiemy się tematyką dynamiki w zespole, przywództwa, motywacji i delegowania zadań.
Dla kogo.
- Kierownicy, brygadziści, dyrektorzy
- Osoby zarządzające zespołem
- Osoby planowane do awansu wewnątrz struktur firmy
Miejsce szkolenia.
- Stacjonarnie – cała Polska
- Online
Czas trwania szkolenia.
Możliwe warianty:
- 1 dzień szkoleniowy, 8 godzin szkoleniowych
- 2 dni szkoleniowe, 16 godzin szkoleniowych
Cele szkoleniowe.
- Poznanie różnic między grupą a zespołem oraz między liderem a kierownikiem/szefem
- Nabycie świadomości dotyczącej skutków perswazji w pracy zespołowej
- Poznanie etapów formowania się zespołu
- Poznanie dysfunkcji pracy zespołowej
- Nabycie umiejętności doboru narzędzi pracy do etapu zespołu
- Poznanie dobrych praktyk ze świata biznesu
- Poznanie swoich cech lidera
- Poznanie wiedzy z zakresu motywacji wewnętrznej i zewnętrznej
- Nabycie świadomości o czynnikach motywujących do działania i do pracy
Harmonogram szkolenia.
Metody szkoleniowe.
Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatów przy wykorzystaniu poniższych metod:
- praca w grupach
- praca indywidualna
- praktyczne ćwiczenia
- analiza przypadków
- dyskusja
- symulacje
- testy