Szkolenie – Komunikacja interpersonalna.
Opis szkolenia.
Choć od czasów komunikowania się przez gołębie pocztowe dzielą nas setki lat, a dzisiaj żyjemy w dobie rewolucji technologicznej wpływającej na sposoby komunikowania się, to mimo to jest parę rzeczy, które w komunikowaniu międzyludzkim nie zmieniły się aż tak bardzo. Zarówno dziś, jak i przed laty, każdy z nas inaczej odbiera sygnały ze świata, inaczej je interpretuje i analizuje. Podobnie sprawa ma się z krytycznym wypowiadaniem i przyjmowaniem uwag – wciąż mało kto potrafi lub lubi to robić. Podczas warsztatów przekonamy się jak każdy z nas odbiera komunikaty i czy odpowiedzialne jest za to trzecie albo czwarte ucho. Sprawdzimy, czy możliwe jest przekazanie informacji zwrotnej tak, by u naszego rozmówcy nie zniknął z twarzy uśmiech.
Dla kogo.
- Pracownicy na każdym poziomie firmy i organizacji
- Osoby pracujące z klientem
- Wszyscy chcący rozwinąć umiejętności komunikacyjne i zyskać swobodę podczas udzielania informacji zwrotnej
Miejsce szkolenia.
- Stacjonarnie – cała Polska
- Online
Czas trwania szkolenia.
- 1 dzień szkoleniowy, 8 godzin szkoleniowych
Cele szkoleniowe.
- Znajomość podstawowych zasady komunikacji
- Nabycie świadomości, że ten sam komunikat może być odebrany w inny sposób przez różne osoby
- Zaznajomienie z różnymi stylami odbierania i nadawania komunikatów
- Poznanie dominującego u siebie stylu odbierania komunikatów
- Dostarczenie wiedzy na temat tego, czym jest informacja zwrotna
- Nabycie świadomości skutków niepoprawnego przekazywania informacji zwrotnej
- Przekazania wiedzy o sposobach komunikowania się z trudnym klientem
- Przekazanie wiedzy i nabycie umiejętności przekazywania informacji zwrotnej
Harmonogram szkolenia.
Metody szkoleniowe.
Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatów przy wykorzystaniu poniższych metod:
- praca w grupach
- praca indywidualna
- praktyczne ćwiczenia
- analiza przypadków
- symulacje
Opinie o szkoleniu.
„Zamówiona usługa została zrealizowana należycie, terminowo i zgodnie z umową.
Uczestnicy szkolenia bardzo wysoko ocenili pracę trenera, zakres merytoryczny programu oraz sposób przekazu wiedzy.”